Komplettera din pilatesträning

Vilken typ av träning ägnar du dig åt när du inte är hos oss på Pilates Complete?

Vi är nyfikna på att höra vilken träningsform du anser kompletterar din pilatesträning bäst?

Variation är ett av svaren för att behålla en hållbar kropp med mindre risk för smärta och skador. Pilatesträningen vi erbjuder på Pilates Complete innehåller stor variation i sig, vi har allt ifrån konditionskrävande cardioklasser med Reformer, Bosu och Halo till lugna yinliknande matwork- och propsklasser och det mesta däremellan. Men ibland längtar kroppen efter något annat och vi vill veta vilka tips du som tränar hos oss väljer när du vill ha det andra?

Vi i Team Pilates Complete kompletterar vår pilatesträning med många olika typer av träning. Med pilatesen som bas kan vi lätt komma in i andra träningsformer och vi känner hur pilatestekniken hjälper oss när vi provar nya träningsformer. Som exempel väljer Miray Poledance, Natalia & Jasmin gymträning, Linda acroyoga, Orsi Garuda, Boris Kung Fu, Emma löpträning, Elodie Gyrokinesis och Karin Jivamuktiyoga.

Vad lockar dig med den träningsform som du väljer? Berätta! Vilka är dina tips till den som vill testa din kompletterande träning till sin pilates?

Varför har du valt just den träningen som komplement? Maila och berätta eller skriv till oss på instagram så delar vi dina svar och tillsammans hjälps vi åt att behålla våra kroppar och sinnen explosiva, balanserade, elastiska, starka, uthålliga och skönt mjuka….

Tack!

 

Foto: Vegafoto